-->

ස්වයංක්‍රීය තිරිංග වියළීමේ පද්ධතිය


(Auto dry brake/Brake disc wiper system)

ඔබේ වාහනය තිරිංග වියළි තත්වේ ඇ‌ති විට එය හොඳම ලෙස ක්‍රියා කරයි.නමුත් ස්වභාවයධර්මයා සෑම විටම ඔබගේ කාර්මික තත්වය සමග කාලසටහනකට සන්ධානගතවී නැත. සමහර මෝටර් වාහන තෙත්-කාලගුණය තිරිංග වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා තාක්ෂණය හඳුන්වා දී ඇත.
වාහනයේ මෙම තෙත් තිරිංග වියළීමේ පද්ධතිය ඇ‌ති විට ප්‍රශස්ථ තිරිංග කාර්‍යය සාධනයක් සහ එහි උපරිම ප්‍රතිලාභ ඇ‌ති කරයි.

මෙම තිරිංග වියළීමේ පද්ධතිය කලින් කලට රෝද හතර මත අතිරික්ත ජලය ඉවත් කිරීම සඳහා මිරිකීමක් ඇ‌ති කිරීම සඳහා තිරිංග පෑඩ් මද ප්‍රමාණයකින් ස්පර්ශ කරයි.වාහනය 32 km / h කට වඩා වැඩි වේගයකින් ගමන් කරන විට,රියදුරු ඇක්‌ස්ලේටරය මත පාදය තබා සිටින විට වයිපර් ක්‍රියාත්මක කර ඇ‌ති විට පමණක් මෙම පද්ධතිය සක්‍රිය කරයි.මේ සියලු තත්ත්වයන් සපුරා ඇ‌ති නම්,පද්ධතිය සෑම කිලෝමීටර් හයකටම වරක් තිරිංග පෑඩ් ස්පර්ශ කරයි.

රථයේ රියදුරු හට හෝ වාහනයේ ධාවනයට එහි බලපෑමක් නොවන ලෙස මෘදු ලෙස ස්පර්ශ කරනු ලබයි.එය සම්පූර්ණයෙන්ම වියළීම නොකරන අතර ජලය පමණක් ඉවත් කරන අතර එය පෑඩි වියලීමද කරයි.

මෙමගින් ඉතා කුඩා ස්පර්ශයක් පමණක් ඇ‌ති කරන බැවින් කිසිදු අනවශ්‍ය පෑඩ් ගෙවීමක් ඇ‌ති නොකරයි.මෙම පද්ධතිය තොරව වුවත් වාහනයක් නතර කිරීමට හැකි වනු ඇත අතර, වාහන තිරිංග වියළනය මගින් තිරිංග කාර්‍යය සාධනය වැඩි දියුණු කරයි.

ඔබ (පද්ධතිය නොමැතිව)තෙත් පරිසරයක් තුළ ධාවනය කරන විට,ඔබේ තිරිංග ප්‍රතිචාරය අඩු විය හැකි අතර ඔබට වාහනය නවතාගැනීමට තිරිංග මත තරමක ආ‌යාසයක් යෙදිය යුතුවේ.වියලි තිරිංග තැටි(Dry Brake discs)ඇ‌ති විට තිරිංග කාර්‍යය සාධනය සහ අතනුකූලතාවය වඩාත් හොඳවේ.

රථයේ රියදුරු තිරිංග භාවිතා කරන විට පද්ධතිය ස්වයංක්‍රීයවම නැවත සකසා ගන්නා අතර කිලෝමීටර් හයක දුරක් ධවනය වූ පසු පද්ධතිය නැවත සක්‍රීය වේ.එය මෝටර් රථය සරළ රේඛීයව හෝ වක්‍රයක ධාවනය වුවද ක්‍රියා කරයි.මෙම පද්ධතිය හුදෙක් මෝටර් රථයේ පවතින ස්ථාවරත්වය පාලන පද්ධතිය(stability control system)තුල වැඩසටහන්ගත කර ඇ‌ති අතර කිසිදු අමතර සංරචකයක් එකතු කර නොමැත.

වීඩියෝ සඳහා පහත ලින්ක් එක බලන්න.
http://youtu.be/5n99lNA0ItA

(චන්ද්‍රසිරි ජයවික්‍රම විසිනි)


Related Posts

Post a Comment